jom kita lawan klik...

Selasa, 8 Mei 2012

akhirnya....

tiba tiba aku rasa nak buat blog... ehh, gedik pulak rasanya... apa tujuan sebenar aku wujudkan blog yang tah apa apa nih haa...??

sebenaqnya aku selalu dok tengok isteri aku dok update blog dia... jeles pun ada, geram pun ada jugak la sikit sikit...

jeles bila aku tengok banyak jugak follower kat blog isteri aku tuh... syok pulak bila tengok gambaq gambaq anak aku kat blog dia... boleh jugak buat kenangan...

yang bab geram tu bukan pasai apa pun, isteri aku ni kalau dah mula online, mula la dia kusyuk dengan henpon dia tu... kadang kadang tu dok tergelak tekekek kekek sorang sorang dia... tak leh jadi ni... hasad dengki dah mula menguasai diri aku...

aku pun apa lagi, gatai gatai tangan la wujudkan blog ni... padaihai apa yang aku nak tulis nanti aku sendiri pun tak tau lagi...

akibat dengkikan isteri,aku pulak terjebak dalam dunia blog...parah parah...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jual-jual...