jom kita lawan klik...

Khamis, 10 Mei 2012

nak betul betul ke,main main jaaa



lepas aku lahirkan blog yang tah apa apa ni, aku pun terpikir... betul ka aku nak bergiat aktif dalam dunia penulisan ni... atau sekadar hangat hangat taik ayam je... ada ka orang nak mai menyinggah kat blog aku ni... masa buat karangan bahasa melayu kat sekolah dulu tu pun punyala malas semalasnya... ni ada hati pulak nak berblog...

ahhh... aku tak peduli dengan bisikan syaitan yang nak melemahkan semangat aku yang baru nak berkobar kobar ni... berkobar la sangat tu... lantaklah...

alaaa, aku bukan nak jadi blogger yang pemes pemes tu... aku buat ni sekadar seronok ja... ada orang gunakan blog untuk tambahkan pendapatan... aku tak kisahlah, lagi pun aku ada perniagaan aku sendiri... bagi aku, blog ni tempat aku nak tulis apa yang aku rasa nak tulis... lain orang lain caranya...

harap harap blog aku ni panjang umur... hehehehe... tu pun kena bergantung pada tahap kesungguhan dan kerajinan aku dulu...

2 ulasan:

whitecappuccino berkata...

Selamat berblog! cantik header tu..saya pun sekadar suka2 jer berblog..tulis entah apa2 pun tapi tak kisahla. org suka, bace, tak suka tak payah.

pulaspusing berkata...

betul...sangat setuju...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

jual-jual...